Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501E06" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501E06 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickoupřípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.

  • Název v anglickém jazyce

    Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs

  • Popis výsledku anglicky

    Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickoupřípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma

  • ISBN

    9783862885824

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    141-152

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    LINCOM GmbH

  • Místo vydání

    Muenchen, Germany

  • Kód UT WoS kapitoly