Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501E06" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501E06 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
Popis výsledku v původním jazyce
Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickoupřípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.
Název v anglickém jazyce
Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs
Popis výsledku anglicky
Předložený text je orientován na komunikační kompetenci jako podstatný faktor ovlivňující školní úspěšnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Analýzou vybraných oblastí jazykových a komunikačních dovedností žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání chceme poukázat na možná rizika ve vztahu k plnění vzdělávacích cílů v primárním vzdělávání. Obsahem příspěvku jsou návrhy pro aktualizaci platných kurikulárních dokumentů s důrazem na pragmatický cíl výuky ke komunikaci a praktickoupřípravu žáků na každodenní dorozumívání se s lidmi v různých komunikačních situacích prostřednictvím jazykových i mimojazykových prostředků.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma
ISBN
9783862885824
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
141-152
Počet stran knihy
321
Název nakladatele
LINCOM GmbH
Místo vydání
Muenchen, Germany
Kód UT WoS kapitoly
—