Školní psycholog: Jaký význam má pro školu? Kazuistiky z praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001158" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní psycholog: Jaký význam má pro školu? Kazuistiky z praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou v ČR relativně nové a zatím málo zavedené profese školního psychologa. V příspěvku je diskutována problematika pracovní náplně, na kazuistikách je pak demonstrován přínos profese školního psychologa pro školu.
Název v anglickém jazyce
School Psychologist: What Importance Does He/She for the School? Case Studies from Practice
Popis výsledku anglicky
The article is focused on rather new profession of a school psychologist in the Czech Republic. It deals mainly with the description of work tasks. An asset of a school psychologist for the school is demonstrated on cases from the author?s practice.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychologie pro praxi
ISSN
1803-8670
e-ISSN
—
Svazek periodika
49
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
123-129
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—