Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001172" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001172 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podněty pro tvořivou práci studentů v předmětu bitmapová počítačová grafika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek si klade za cíl ukázat význam týmové práce při práci s digitálními kolážemi pro rozvoj kreativity studentských prací v předmětu počítačová grafika. Již dříve umělci surrealisté experimentovali s týmovou prací při tvorbě koláží. Dnes se spektrum možností týmové práce rozšiřuje díky vlastnostem pokročilých grafických editorů a možnostem sdílení informačních zdrojů na internetu. Během experimentální hodiny bylo do aktivity zapojeno 22 studentů. Byla sledována strategie, kterou si studenti zvolili pro vytváření digitálního koláže. Pozorování výuky byla doplněna diskusí a dotazníkovým šetřením. Aktivita ukázala studentům techniku, jak mohou hledat inspiraci pro své další práce. Tento typ aktivity byl vyzkoušen se studenty na začátku semestru. Aktivita přispěla i k prohloubení studentských dovedností v ovládání grafického editoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Impulses for the creative work of students in bitmap graphics

  • Popis výsledku anglicky

    The article aims to show the importance of team work with digital collages in the development of student's creativity in the subject of computer graphics. Formerly artist surrealists experimented with the team work on the collages. Today possibilities ofteam work are developeped in advanced graphics editors and on the Internet. During experimental lesson 22 full-time students were tracked. There was tracked strategy they have chosen for creating the digital collage. Observation of teaching was supplemented by discussions and a questionnaire survey.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Motivace k tvořivosti na pedagogické fakultě: přístupy k tvořivosti v učitelském povolání

  • ISBN

    9788026104285

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    245-255

  • Počet stran knihy

    266

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly