Výchova a vzdělávání v baťovském Zlíně v kontextu meziválečné české pedagogické teorie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F15%3A%230001269" target="_blank" >RIV/46747885:24510/15:#0001269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchova a vzdělávání v baťovském Zlíně v kontextu meziválečné české pedagogické teorie
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha přináší výstupy výzkumu ve dvou hlavních rovinách - v oblasti obecně pedagogické a filozofické diskuse v rámci školské meziválečné reformy v Československu a v druhé řadě jsou analyzovány a rekonstruovány jednotlivé školské meziválečné pokusy. Kapitola zaměřuje pozornost na příklad reformy v baťovském Zlíně a na vliv americké pedagogiky na českou pedagogickou diskusi.
Název v anglickém jazyce
Education in Batas Zlin in the context of interwar pedagogical discussion
Popis výsledku anglicky
The publication is a collective study - product of research into Czech inter-war school reform. The publication first highlights the context of philosophical and pedagogical connections and second analyses the most important examples of experimental inter-war education. The chapter analyses the problem of school reform in Zlin, the influence of american pragmatism educational discussion to the czech educational pedagogical discussion.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Meziválečná školská reforma v Československu.
ISBN
9788020024961
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
41-61
Počet stran knihy
326
Název nakladatele
Academia
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—