Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti zvýšení kvality zeměpisného vzdělávání u žáků 2. stupně základní školy ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F20%3A00008585" target="_blank" >RIV/46747885:24510/20:00008585 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://cutt.ly/vxkh7CA" target="_blank" >https://cutt.ly/vxkh7CA</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti zvýšení kvality zeměpisného vzdělávání u žáků 2. stupně základní školy ve vzdělávací oblasti Člověk a příroda

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace tvoří náměty a nápady z fyzické geografie, které mohou inspirovat výuku v hodinách zeměpisu nejen na 2. stupni základní školy, ale lze je také modifikovat široké věkové škále od žáků 1. stupně základní školy až po studenty středních škol. Všechny uvedené aktivity kladou důraz na rozvoj klíčových kompetencí u žáků, mají mezipředmětový rozměr napříč přírodovědnými vzdělávacími obory, těží z jejich multidisciplinární kooperace. Jedná se často o průřezová témata s využitím trandisciplinárního přístupu ve výuce zeměpisu.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of increasing the quality of geographical education for pupils of the 2nd level of primary school in the educational area of Human and Nature

  • Popis výsledku anglicky

    The publications create topics and ideas from physical geography that can inspire teaching in geography lessons not only at the 2nd level of primary school, but can also be modified on a wide age scale from primary school pupils to high school students. All these activities emphasize the development of key competencies in students, have an interdisciplinary dimension across science education disciplines, and benefit from their multidisciplinary cooperation. These are often cross-cutting themes using a trans-disciplinary approach in teaching geography.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů