Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dítě se zrakovým postižením jako klient školského poradenského zařízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F21%3A00009582" target="_blank" >RIV/46747885:24510/21:00009582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.uhk.cz/handle/20.500.12603/577" target="_blank" >https://digilib.uhk.cz/handle/20.500.12603/577</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dítě se zrakovým postižením jako klient školského poradenského zařízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je orientován do oblasti školského poradenství pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně pak se zrakovým postižením. Na základě zkušeností ze speciálněpedagogické praxe poukazuje na to, jak se specifika dětí se zrakovým postižením promítají do poskytování poradenských služeb a následně také podpůrných opatření. Zamýšlí se nad proměnou klientely školského poradenství a jejími potřebami, s akcentem na nutnost multidisciplinárního přístupu.

  • Název v anglickém jazyce

    Child with Visual Impairment as a School Counseling client

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on school counseling for pupils with special needs, specifically with visual impairment. Based on experiences from special pedagogical practice points out how the specifics of children with visual impairment are reflected in school counselling services and also in support measures. Considers the transformation of the school counselling clientele and its needs with an emphasis on the need for an interdisciplinary approach.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů