Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prvotní reflexe pracovní povinnosti u studujících pomáhajících profesí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F21%3A00010637" target="_blank" >RIV/46747885:24510/21:00010637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prvotní reflexe pracovní povinnosti u studujících pomáhajících profesí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek poskytuje základní informace o pracovní povinnosti (dále jen „PP“) dle krizového zákona, odkazuje na související legislativu, včetně Listiny základních práv a svobod a stručně charakterizuje pomáhající profese. Zabývá se psychosociálními fenomény (strachem, úzkostí, zodpovědností, zvládáním zátěže nebo altruismem), které studenty v PP doprovázely. Uvádí do souvislostí profesní i osobnostní vybavenost povolaných s praktickými zkušenostmi v sociálních službách. Prezentuje názory studujících v oboru speciální pedagogiky k vlastní PP, jejich výchozí postoje i hodnotové změny vzhledem ke krizové situaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Initial reflection on the Mandatory Work of students of helping professions

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution provides basic information about the Mandatory Work (hereinafter „MW“) under the Crisis Act, refers to related legislation, including the Charter of Fundamental Rights and Freedoms, and briefly characterizes the helping professions. It deals with psychosocial phenomena (fear, anxiety, responsibility, stress management or altruism) that accompanied students at MW. It contexts the professional and personal equipment of these people with practical experience in social services. It presents the opinions of the students of special pedagogy on their own MW, their initial attitudes and value changes with respect to the crisis situation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů