Diagnostika úrovně motorické kompetence pomocí testu „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition“ v českém prostředí
Popis výsledku
Tento příspěvek se pokouší zhodnotit proveditelnost testové baterie Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) v českém prostředí u dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem studie je pomocí kvalitativní metody výzkumu poskytnout pedagogům a pracovníkům s dětmi zdroj, který usnadní informované rozhodnutí pro využití BOT-2 při reflektování specifik věkové kategorie.
Klíčová slova
FeasibilityBruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiencymotor competence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Diagnostika úrovně motorické kompetence pomocí testu „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition“ v českém prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se pokouší zhodnotit proveditelnost testové baterie Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) v českém prostředí u dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem studie je pomocí kvalitativní metody výzkumu poskytnout pedagogům a pracovníkům s dětmi zdroj, který usnadní informované rozhodnutí pro využití BOT-2 při reflektování specifik věkové kategorie.
Název v anglickém jazyce
Diagnosis of the level of motor competence using a test „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition” in the Czech environment
Popis výsledku anglicky
This paper attempts to evaluate the feasibility of the Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) test battery in the Czech environment for preschool and younger school-age children. The aim of the study is to use a qualitative research method to provide educators and childcare workers with a resource that will facilitate informed decisions for the use of the BOT-2 while reflecting the specifics of the age group.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50100 - Psychology and cognitive sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Základní informace
Druh výsledku
O - Ostatní výsledky
OECD FORD
Psychology and cognitive sciences
Rok uplatnění
2023