Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostika úrovně motorické kompetence pomocí testu „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition“ v českém prostředí

Popis výsledku

Tento příspěvek se pokouší zhodnotit proveditelnost testové baterie Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) v českém prostředí u dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem studie je pomocí kvalitativní metody výzkumu poskytnout pedagogům a pracovníkům s dětmi zdroj, který usnadní informované rozhodnutí pro využití BOT-2 při reflektování specifik věkové kategorie.

Klíčová slova

FeasibilityBruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiencymotor competence

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostika úrovně motorické kompetence pomocí testu „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition“ v českém prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se pokouší zhodnotit proveditelnost testové baterie Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) v českém prostředí u dětí předškolního a mladšího školního věku. Cílem studie je pomocí kvalitativní metody výzkumu poskytnout pedagogům a pracovníkům s dětmi zdroj, který usnadní informované rozhodnutí pro využití BOT-2 při reflektování specifik věkové kategorie.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnosis of the level of motor competence using a test „Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency, Second Edition” in the Czech environment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper attempts to evaluate the feasibility of the Bruininks-Oseretsky Test of Motor Proficiency 2nd Ed. (BOT-2) test battery in the Czech environment for preschool and younger school-age children. The aim of the study is to use a qualitative research method to provide educators and childcare workers with a resource that will facilitate informed decisions for the use of the BOT-2 while reflecting the specifics of the age group.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů