Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Neformální vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F23%3A00012072" target="_blank" >RIV/46747885:24510/23:00012072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aleph.nkp.cz/F/UILTX4E51AYM1DE8SJI1FU2LS8HX1X51N1UN4B88PF3TESLU4X-37767?func=find-acc&acc_sequence=023107910" target="_blank" >https://aleph.nkp.cz/F/UILTX4E51AYM1DE8SJI1FU2LS8HX1X51N1UN4B88PF3TESLU4X-37767?func=find-acc&acc_sequence=023107910</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Neformální vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha analyzuje fenomén neformálního vzdělávání z pohledu současné pedagogické diskuse. Neformální vzdělávání je zde pojímáno v širším pedagogickém kontextu. Pozornost je věnována procesu celoživotního vzdělávání jako nikdy nekončícího proudu učení se po celý život. Stranou nezůstává ani analýza dvou základních konceptů celoživotního učení – konceptu nového humanismu a konceptu učící se společnosti. Téma neformálního vzdělávání je v textu rámováno současnou pedagogickou diskusí, kdy v řadě kurikulárních dokumentů a dokumentů veřejných politik je zdůrazňován význam neformálního vzdělávání jako jednoho z pilířů odstraňování nerovností ve vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Non-formal education

  • Popis výsledku anglicky

    This book analyses the phenomenon of non-formal education from the perspective of contemporary pedagogical debate. Non-formal education is conceptualised here in a broader pedagogical context. Attention is paid to the process of lifelong learning as a never-ending stream of learning throughout life. The analysis of the two basic concepts of lifelong learning - the concept of the new humanism and the concept of the learning society - is not left aside. The theme of non-formal education is framed in the text by the current pedagogical debate, with a number of curriculum and public policy documents emphasising the importance of non-formal education as one of the pillars of eliminating inequalities in education.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů