Výhybky se zpružněnými uzly upevnění v ŽST Ústí nad Orlicí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46962778%3A_____%2F15%3A%230000014" target="_blank" >RIV/46962778:_____/15:#0000014 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výhybky se zpružněnými uzly upevnění v ŽST Ústí nad Orlicí
Popis výsledku v původním jazyce
DT ? Výhybkárna a strojírna, a.s. řeší od roku 2011 projekt za podpory Technologické agentury ČR, který se zabývá vývojem výhybek se zpružněnými uzly upevnění. Na řešení projektu se dále podílí také Ústav železničních konstrukcí a staveb Fakulty stavebníVUT v Brně a Katedra železničních staveb Fakulty stavební ČVUT v Praze. V rámci stavby ?Průjezd železničním uzlem Ústí nad Orlicí? byly do ŽST Ústí nad Orlicí v srpnu 2014 vloženy dvě výhybky se zpružněnými uzly upevnění. Na prvních dvou vyrobených zpružněných výhybkách probíhá nyní testování v provozních podmínkách u správce dopravní infrastruktury v ČR (SŽDC). Součástí provozního ověřování je monitoring výhybek z hlediska opotřebení pojížděných ploch výměnové části a srdcovky, rozpadu geometrických parametrů koleje, hluku od projíždějících vozidel, napětí v pražcovém podloží a v neposlední řadě také z pohledu dynamické odezvy projíždějícího železničního vozidla.
Název v anglickém jazyce
Railway Turnouts with Flexible Fastening Systems at the Railway Station Usti nad Orlici
Popis výsledku anglicky
Since 2011, company DT - Vyhybkarna a strijirna, a.s. has been dealing with the project supported by the Technology Agency of the Czech Republic concerning the development of railway switches with the flexible fastening of track attachment nodes. The project has been also dealt with by the Institute of Railway Structures and Constructions of the Faculty of Civil Engineering of the Brno University of Technology and by the Department of Railway Structures of the Faculty of Civil Engineering of the Czech Technical University in Prague. Within the construction of "The Passage across Usti nad Orlici Crossing", two switches with the flexible fastening of track attachment nodes were installed into the track at the Railway Station Usti nad Orlici in August 2014. The first two manufactured switches with flexible fastening are now being tested in simulated conditions at the Railway Infrastructure Administration of the Czech Republic. The testing of operation includes the monitoring of switches f
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01031297" target="_blank" >TA01031297: Zvýšení kvality jízdní dráhy ve výhybkách pomocí zpružnění</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2015
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
70-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—