Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výhybky se zpružněním v Ústí nad Orlicí – zkušební úsek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46962778%3A_____%2F16%3AN0000001" target="_blank" >RIV/46962778:_____/16:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výhybky se zpružněním v Ústí nad Orlicí – zkušební úsek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V roce 2011 začala DT – Výhybkárna a strojírna a.s. společně s Katedrou železničních staveb Fakulty stavební ČVUT v Praze a s Ústavem železničních konstrukcí a staveb Fakulty stavební VUT v Brně s řešením projektu „Zvýšení kvality jízdní dráhy ve výhybkách pomocí zpružnění“, jehož hlavní náplní bylo vyvinout, laboratorně odzkoušet a provozně ověřit systémy upevnění do výhybek, které by zohledňovaly diskontinuity v tuhosti kolejové jízdní dráhy po délce výhybky. Za 5 let řešení projektu se podařilo všechny plánované etapy splnit a nejviditelnějším výsledkem jsou dvě zpružněné výhybky vložené do koleje v ŽST Ústí nad Orlicí za účelem provozního ověřování. Nyní probíhá následné sledování a vyhodnocování zkušebního úseku pod projektem CESTI. Tento článek se zabývá výhybkami se zpružněním v uzlu upevnění. Informace jsou rozděleny do 3 stěžejních částí – konstrukce zpružněné výhybky, popis zkušebního úseku v Ústí nad Orlicí a probíhající měření na zkušebním úseku.

  • Název v anglickém jazyce

    Turnouts with flexible fastening systems in Usti nad Orlici station - test section

  • Popis výsledku anglicky

    In 2011, company DT - Vyhybkarna a strojirna started to deal with project "Increasing the quality of track in switches by flexibility" in cooperation with Czech Technical University in Prag and with Brno University od Technology. During the project a railway turnout with new flexible fastening systems was developed. Since 2014 the testing section in station Usti nad Orlici is in operation. There is performed yearly a lot of specific measuremets. This measurements are now supported by project CESTI. In this paper, there is describing of new turnout flexible fastening systems, testing section and also measurements and evaluation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Věda a výzkum pro stavby železniční dopravní cesty. Vydáno u příležitosti semináře pořádaného VOŠ a SPŠ Děčín ve dnech 9. a 10. 3. 2016

  • ISBN

    978-80-905733-3-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    122-129

  • Název nakladatele

    Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola strojní, stavební a dopravní, Děčín, příspěvková organizace

  • Místo vydání

    Děčín

  • Místo konání akce

    Děčín

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku