Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing, sociální služby a sociální práce, 1. Díl.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47122099%3A_____%2F21%3AN0000015" target="_blank" >RIV/47122099:_____/21:N0000015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.listysp.cz/images/obr/1636104858_obsah-lsp-c.-27.pdf" target="_blank" >https://www.listysp.cz/images/obr/1636104858_obsah-lsp-c.-27.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing, sociální služby a sociální práce, 1. Díl.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Souvislost marketingu jako manažerské disciplíny na jedné straně a sociální práce jako profesionálního způsobu pomoci lidem sociálně vyloučeným nebo ohroženým na straně druhé nebyla dosud v ČR systematičtěji popsána. Přitom lze v poslední době sledovat důraz na marketing i u poskytovatelů sociálních a příbuzných služeb, tedy oblasti, kde se významně uplatňuje sociální práce. Marketingové strategie a postupy se uplatňují ruku v ruce s fundraisingem (získáváním zdrojů) a Public Relations (řízením vnějších vztahů). Následující článek přináší první obecnější a ucelenější výklad praxe marketingu v sociální práci, seznamuje s rozdíly marketingu v komerční a nekomerční sféře.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing, Social Services and Social Work, Part 1.

  • Popis výsledku anglicky

    The relationship between marketing as a managerial discipline on the one hand and social work as a professional way of helping socially excluded or endangered people on the other hand has not been systematically described in the Czech Republic so far. However, the emphasis on marketing can be observed recently also in providers of social and related services, an area where social work is significantly applied. Marketing strategies and practices go hand in hand with fundraising and public relations. The following article provides the first more general and comprehensive account of marketing practice in social work, introducing the differences between marketing in the commercial and non-commercial spheres.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Listy sociální práce

  • ISSN

    2336-2332

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    27

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    5-7

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus