Marketing, sociální služby a sociální práce, 1. Díl.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47122099%3A_____%2F21%3AN0000015" target="_blank" >RIV/47122099:_____/21:N0000015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.listysp.cz/images/obr/1636104858_obsah-lsp-c.-27.pdf" target="_blank" >https://www.listysp.cz/images/obr/1636104858_obsah-lsp-c.-27.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing, sociální služby a sociální práce, 1. Díl.
Popis výsledku v původním jazyce
Souvislost marketingu jako manažerské disciplíny na jedné straně a sociální práce jako profesionálního způsobu pomoci lidem sociálně vyloučeným nebo ohroženým na straně druhé nebyla dosud v ČR systematičtěji popsána. Přitom lze v poslední době sledovat důraz na marketing i u poskytovatelů sociálních a příbuzných služeb, tedy oblasti, kde se významně uplatňuje sociální práce. Marketingové strategie a postupy se uplatňují ruku v ruce s fundraisingem (získáváním zdrojů) a Public Relations (řízením vnějších vztahů). Následující článek přináší první obecnější a ucelenější výklad praxe marketingu v sociální práci, seznamuje s rozdíly marketingu v komerční a nekomerční sféře.
Název v anglickém jazyce
Marketing, Social Services and Social Work, Part 1.
Popis výsledku anglicky
The relationship between marketing as a managerial discipline on the one hand and social work as a professional way of helping socially excluded or endangered people on the other hand has not been systematically described in the Czech Republic so far. However, the emphasis on marketing can be observed recently also in providers of social and related services, an area where social work is significantly applied. Marketing strategies and practices go hand in hand with fundraising and public relations. The following article provides the first more general and comprehensive account of marketing practice in social work, introducing the differences between marketing in the commercial and non-commercial spheres.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Listy sociální práce
ISSN
2336-2332
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
27
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
5-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—