Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47307218%3A_____%2F14%3A%230000180" target="_blank" >RIV/47307218:_____/14:#0000180 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour

  • Popis výsledku anglicky

    Simulation study used the data obtained by research characterizing the quality of traffic and accidents at controlled intersections and crosswalks during the time period out of the peak hour. Subsequently were tested different scenarios for traffic-dependent switching on traffic lights. Also was tested the proposal of control logic for traffic-dependent switching on and switching off traffic signalization. The subject of simulation study was to examine different approaches to traffic signalization control during the time period out of the peak hour with real traffic flow. The study quantifies incurred delays from various controlling strategies and evaluates their appropriateness in terms of traffic flow fluency. The part of the study is a graphical speed analysis on various segments of intersection and estimation of fuel consumption and exhaust emissions. The study also includes an evaluation of different combinations of traffic flow intensity, geometric design of intersection and tran

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA03030046" target="_blank" >TA03030046: Optimalizace provozní doby SSZ v závislosti na intenzitách v obdobích mimo dopravní špičky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů