Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47307218%3A_____%2F14%3A%230000180" target="_blank" >RIV/47307218:_____/14:#0000180 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
Popis výsledku v původním jazyce
Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivýchsegmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s
Název v anglickém jazyce
Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour
Popis výsledku anglicky
Simulation study used the data obtained by research characterizing the quality of traffic and accidents at controlled intersections and crosswalks during the time period out of the peak hour. Subsequently were tested different scenarios for traffic-dependent switching on traffic lights. Also was tested the proposal of control logic for traffic-dependent switching on and switching off traffic signalization. The subject of simulation study was to examine different approaches to traffic signalization control during the time period out of the peak hour with real traffic flow. The study quantifies incurred delays from various controlling strategies and evaluates their appropriateness in terms of traffic flow fluency. The part of the study is a graphical speed analysis on various segments of intersection and estimation of fuel consumption and exhaust emissions. The study also includes an evaluation of different combinations of traffic flow intensity, geometric design of intersection and tran
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA03030046" target="_blank" >TA03030046: Optimalizace provozní doby SSZ v závislosti na intenzitách v obdobích mimo dopravní špičky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů