Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komplexní prototyp transportního a fixačního monobloku UOS s VJP, implementovaný do technologie robotického kolejového převážecího vozu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47674938%3A_____%2F21%3AN0000001" target="_blank" >RIV/47674938:_____/21:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komplexní prototyp transportního a fixačního monobloku UOS s VJP, implementovaný do technologie robotického kolejového převážecího vozu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Komplexní́ prototyp transportního a fixačního monobloku UOS s VJP instalovaný́ na realizovaném prototypu robotického kolejového převážecího vozu, v celkovém výsledku pak komplexní́ technologie robotické́ transportní́ a fixační́ soupravy, se schopností́ bezpečného transportu simulačního UOS o váze až 24 tun, s automatizovanou a programovatelnou fixací UOS, se zabudovanými navigačními a senzorickými subsystémy a nadřazeným řídicím systémem fixačních a transportních procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    Complex prototype of a transport and fixation monoblock of DCs with SNF, implemented in the technology of a robotic rail conveyance vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    A complex prototype of a transport and fixing monoblock of DCs with SNF installed on a realized prototype of a robotic rail conveyance car, in the overall result a complex technology of a robotic transport and fixation set, with the ability to safely transport a simulation disposal canister weighing up to 24 tons, with automated and programmable fixing of the DC, built-in navigation and sensory subsystems and master control system for fixation and transport processes.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20204 - Robotics and automatic control

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TK02020050" target="_blank" >TK02020050: Robotický transportní a fixační monoblok s automatizovaným procesem bezpečného transportu úložných obalových souborů s vyhořelým jaderným palivem v prostorách hlubinného úložiště</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    FIXAČNÍ MONOBLOK 01

  • Číselná identifikace

    1A-46

  • Technické parametry

    Parametry fixačního monobloku: - nosnost až 24 t, - určeno pro UOS o průměru 914 mm, - celkové rozměry délka/šířka/výška 6500/925/1950 mm, - pohony fixačních mechanizmů – elektrické, - snímače přítlačných sil fixačních mechanizmů na povrch UOS – tenzometrické. Parametry nástavby vozu pro transport UOS: - celkové rozměry délka/šířka/výška 6520/2200/1500 mm, - poloměr vnitřní válcové plochy simulující horizontální vrt 1100 mm, - nosnost nástavby 40 t, - rozsah výškového polohování 280 mm. Základní parametry převážecího vozu UOS: - celkové rozměry délka/šířka/výška 6680/2200/2820 mm, - nosnost 45 t, - provozní rychlost 2 km/h.

  • Ekonomické parametry

    Vzhledem k tomu, že výstup projektu je silně orientován na budoucí hlubinné úložiště, nelze v současné době autenticky definovat tržní využití výsledků projektu. Budoucí ekonomické přínosy z projektu jsou orientovány na vysoké nákladové úspory při budování podzemních prostor hlubinného úložiště. Tyto úspory jsou orientovány na oblast výrazného snížení profilů důlních děl podzemních ukládacích prostor, které tato technologie oproti stávajícím projektovým řešením v EU umožní. Současně vznikne výrazný ekonomický efekt z ukládacích procesů v plně robotizovaném režimu, s minimální účastí lidského činitele. Po dokončení komplexní technologie budou její dílčí části robotických mechanismů realizátory projektu dále využívány pro navazující výzkum v oblasti servisní robotiky.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    47674938

  • Název vlastníka

    FITE a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem