Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení vnější aerodynamiky kolejových vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F11%3A%230000479" target="_blank" >RIV/47718684:_____/11:#0000479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vzuplzen.cz" target="_blank" >http://vzuplzen.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řešení vnější aerodynamiky kolejových vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice numerických simulací vnější aerodynamiky kolejových vozidel, je zaměřen na aerodynamickou interakci vozidla a okolí ? zejména vjezdu vlaku do tunelu. V příspěvku je uvedena metoda určení aerodynamického zatížení vozidel aokolí, která spojuje postupy měření na skutečném vozidle a simulace virtuálního modelu vozidla. Možnosti řešení simulací pro tuto metodu jsou stručně zmíněny. Metoda může najít uplatnění v řadě situací v oblasti technického výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    Study of rail-vehicle external aerodynamics

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with numerical simulations of external aerodynamics of rail vehicles, it is focused on aerodynamic interaction between the trains and vicinity infrastructures ? mainly train entering to the tunnel. The method to study aerodynamic effectsconnecting measurements on the real vehicle and simulation on its virtual model is briefly introduced. The main possibilities to solve simulations for this method are discussed. This method can find wider application on research or industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    17. konference ANSYS/FLUENT (ANSYS Konference 2011)

  • ISBN

    978-80-905040-0-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    "CFD2-1"-"CFD2-7"

  • Název nakladatele

    TechSoft Engineering

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    19. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku