Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Investigation of the Shock Absorbers Characteristics Influence on the Dynamic Behaviour of Hydrogen Fuel Bus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47718684%3A_____%2F12%3A%230000501" target="_blank" >RIV/47718684:_____/12:#0000501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Investigation of the Shock Absorbers Characteristics Influence on the Dynamic Behaviour of Hydrogen Fuel Bus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The influence of the shock absorbers force-velocity characteristics on vertical dynamic properties of the TriHyBus is investigated. In the TriHyBus multibody model, the shock absorbers characteristics are considered on the one hand to be the same as theforce-velocity characteristics of the shock absorbers of the ŠKODA 21 Tr low-floor trolleybus and on the other hand to be to the same as those in the SOR C 12 intercity bus because the vehicles are constructed in a similar way. The influence of differentforce-velocity characteristics of the shock absorbers on the simulations results is evaluated.

  • Název v anglickém jazyce

    Investigation of the Shock Absorbers Characteristics Influence on the Dynamic Behaviour of Hydrogen Fuel Bus

  • Popis výsledku anglicky

    The influence of the shock absorbers force-velocity characteristics on vertical dynamic properties of the TriHyBus is investigated. In the TriHyBus multibody model, the shock absorbers characteristics are considered on the one hand to be the same as theforce-velocity characteristics of the shock absorbers of the ŠKODA 21 Tr low-floor trolleybus and on the other hand to be to the same as those in the SOR C 12 intercity bus because the vehicles are constructed in a similar way. The influence of differentforce-velocity characteristics of the shock absorbers on the simulations results is evaluated.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI2%2F442" target="_blank" >FR-TI2/442: Výzkum a vývoj pokročilých vodíkových technologií pro energetiku a dopravu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výpočtové a experimentální metody v aplikované mechanice

  • ISBN

    978-80-7414-377-9

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    61-72

  • Počet stran knihy

    224

  • Název nakladatele

    Fakulta výrobních technologií a managementu UJEP Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS kapitoly