Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Čtenářství v systému hodnot a norem pubescenta

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F07%3A%230003097" target="_blank" >RIV/47813059:19240/07:#0003097 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Čtenářství v systému hodnot a norem pubescenta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje dílčí závěr z výzkumného šetření v oblasti dětského, resp. pubescentního čtenářství. Zaměřením na roli čtenářství v systému hodnot a norem pubescenta chce poukázat na postojový rozměr tohoto fenoménu a jeho projev ve školní literární výchově na 2. stupni ZŠ. Technikou na pomezí kvantitativního a kvalitativního zkoumání jsou ověřovány hypotézy motivované obecnými názory na čtenářství dnešních dospívajících.

  • Název v anglickém jazyce

    Reading within the System of Values and Vorms of Adolescents

  • Popis výsledku anglicky

    This paper reports on some preliminary results of a study examining child and adolescent reading habits. The focus is on reading as a component of the system of values and norms of adolescents; this is to emphasize the attitudinal dimension of reading and its manifestation in literature classes at lower secondary schools. A mixture of quantitative and qualitative methods is used to verify hypotheses derived from common opinions of the adolescent population on reading.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus