Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Informační management : Normy, frameworky a nejlepší praxe v řízení služeb IT (ITSM)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F17%3AA0000157" target="_blank" >RIV/47813059:19240/17:A0000157 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Informační management : Normy, frameworky a nejlepší praxe v řízení služeb IT (ITSM)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou informačního managementu, s jeho vznikem, vývojem, současným chápáním, a to včetně vymezení celé řady souvisejících přístupů a historických milníků, které ovlivnily paradigmata náhledu na informační management jako samostatnou manažerskou disciplínu.IT Service Management reprezentuje jeden z hlavních přístupů v nazírání na správu informací v organizacích, a to prostřednictvím řízení služeb IT dodávaných interním nebo externím zákazníkům. ITSM je v současnosti vystavěno na normě ISO 20000 – Informační technologie – Management služeb, dále na třetí verzi frameworku Information Technology Infrastructure Library (ITIL), páté verzi rámce Control Objectives for Information and related Technology (COBIT) a odlehčeném evropském standardu FitSM.

  • Název v anglickém jazyce

    Information Management: Standards, Frameworks and Best Practices in IT Services Management (ITSM)

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the publication Information management: Standards, frameworks and best practice in IT service management (ITSM) lays in clarification of the importance and process mechanisms focused on performing activities which ensure control and administration of information processes in the corporate environment.IT Service Management represents one of the main approaches to information management in organizations, through the management of IT services delivered to internal or external customers. In organizations occurs distinct hike in performance and transparency of core, management, and support processes through application of reference models described in ISO 20000 and in Information Technology Infrastructure Library (ITIL), FitSM, and Control Objectives for Information and related Technology (COBIT) frameworks.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788075102645

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě

  • Místo vydání

    Opava

  • Kód UT WoS knihy