Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The IT Service Continuity Management Principles Implementation by Method A2

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020701" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020701 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The IT Service Continuity Management Principles Implementation by Method A2

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The framework of ITIL (Information Technology Infrastructure Library) represents the modern and standard approach to management of the ICT services in correspondence with main goals of the whole company. External and internal providers of ICT services should be ready to take care of not only standard situations but also unusual or even critical situations. The increasing dependence of companies on ICT services puts stress on the quality of their deliveries in correspondence with requirements of customers and users. The satisfaction of requirements of both groups and the fulfillment of their expectations are the key determining factors of a quality level of ICT service. One of the partial goals which should lead to the fulfillment of main goals is the improvement of the service availability. Within the scope of ITIL there is a separate process of management entitled IT Service Continuity Management (ITSCM) focused on stable the service supplies. This process is a part of Service Deliver

  • Název v anglickém jazyce

    The IT Service Continuity Management Principles Implementation by Method A2

  • Popis výsledku anglicky

    The framework of ITIL (Information Technology Infrastructure Library) represents the modern and standard approach to management of the ICT services in correspondence with main goals of the whole company. External and internal providers of ICT services should be ready to take care of not only standard situations but also unusual or even critical situations. The increasing dependence of companies on ICT services puts stress on the quality of their deliveries in correspondence with requirements of customers and users. The satisfaction of requirements of both groups and the fulfillment of their expectations are the key determining factors of a quality level of ICT service. One of the partial goals which should lead to the fulfillment of main goals is the improvement of the service availability. Within the scope of ITIL there is a separate process of management entitled IT Service Continuity Management (ITSCM) focused on stable the service supplies. This process is a part of Service Deliver

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IDIMT - Interdisciplinary Information and Management Talks

  • ISBN

    978-3-85499-624-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Trauner Verlag

  • Místo vydání

    Verlag

  • Místo konání akce

    Jindřichův Hradec

  • Datum konání akce

    9. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku