Business Impact Analysis and evalution of its results in context of it service continuity management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020695" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020695 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Business Impact Analysis and evalution of its results in context of it service continuity management
Popis výsledku v původním jazyce
The framework of ITIL (Information Technology Infrastructure Library) represents the modern and standard approach to management of the ICT services in correspondence with main goals of the whole company. External and internal providers of ICT services should be ready to take care of not only standard situations but also unusual or even critical situations. Solutions of these situations should respect the users and clients needs and requirements. For satisfaction of users and clients requirements is necessary to recognize therm Suitable tool for this recognize is Business Impact Analysis which can be base and starting point for IT Service Continuity Strategies design and development. The author of the abstract describes Business Impact Analysis proces and its own way of evaluation of its results in connection with IT Service Continuity Management.
Název v anglickém jazyce
Business Impact Analysis and evalution of its results in context of it service continuity management
Popis výsledku anglicky
The framework of ITIL (Information Technology Infrastructure Library) represents the modern and standard approach to management of the ICT services in correspondence with main goals of the whole company. External and internal providers of ICT services should be ready to take care of not only standard situations but also unusual or even critical situations. Solutions of these situations should respect the users and clients needs and requirements. For satisfaction of users and clients requirements is necessary to recognize therm Suitable tool for this recognize is Business Impact Analysis which can be base and starting point for IT Service Continuity Strategies design and development. The author of the abstract describes Business Impact Analysis proces and its own way of evaluation of its results in connection with IT Service Continuity Management.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MEKON 2009
ISBN
978-80-248-2013-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Datum konání akce
21. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—