Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F20%3AA0000663" target="_blank" >RIV/47813059:19240/20:A0000663 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the profile of the visitor to the tourist region North Moravia and Silesia

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the contribution is the comparison of the visitors profile to individual tourist areas located in the tourist region of North Moravia and Silesia. The comparison is made on the basis of the results of marketing research, in which the Institute of Spa, Gastronomy and Tourism participated and which was carried out between May and October 2019 in selected locations of four tourist areas. The results of the research present the main features of the profile of the visitor to the tourist region and its consumer behavior. The data obtained on the structure of visitors will be used by individual destination management of tourist areas as well as the regional destination company Moravian – Silesian Tourism as a basis for the creation of marketing strategies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50700 - Social and economic geography

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu. Overtourism - riziko pro destinace

  • ISBN

    9788088064466

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    297

  • Strana od-do

    228-236

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    4. 3. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku