Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F20%3AA0000663" target="_blank" >RIV/47813059:19240/20:A0000663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2020</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza profilu návštěvníka turistického regionu Severní Morava a Slezsko
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je porovnání profilu návštěvníků vybraných turistických oblastí nacházejících se v turistickém regionu Severní Morava a Slezsko. Porovnání je provedeno na základě výsledků marketingového výzkumu, na kterém se podílel Ústav lázeňství, gastronomie a turismu a který byl realizován v období od května do října 2019 ve vybraných lokalitách čtyř turistických oblastí. Výsledky výzkumu prezentují hlavní rysy profilu návštěvníka turistického regionu a jeho spotřební chování. Získaná data o struktuře návštěvníků využijí jednotlivé destinační managementy turistických oblastí a také krajská destinační společnost Moravian – SilesianTourism jako podklad pro tvorbu marketingových strategií.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the profile of the visitor to the tourist region North Moravia and Silesia
Popis výsledku anglicky
The aim of the contribution is the comparison of the visitors profile to individual tourist areas located in the tourist region of North Moravia and Silesia. The comparison is made on the basis of the results of marketing research, in which the Institute of Spa, Gastronomy and Tourism participated and which was carried out between May and October 2019 in selected locations of four tourist areas. The results of the research present the main features of the profile of the visitor to the tourist region and its consumer behavior. The data obtained on the structure of visitors will be used by individual destination management of tourist areas as well as the regional destination company Moravian – Silesian Tourism as a basis for the creation of marketing strategies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50700 - Social and economic geography
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu. Overtourism - riziko pro destinace
ISBN
9788088064466
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
297
Strana od-do
228-236
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
4. 3. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—