Porovnání přístupu a aktivit krajů a oblastních destinačních společností ke snížení dopadů pandemie Covid 19 na cestovní ruch.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F21%3AA0000894" target="_blank" >RIV/47813059:19240/21:A0000894 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://konferencehot.slu.cz/sbornik2021.pdf" target="_blank" >http://konferencehot.slu.cz/sbornik2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porovnání přístupu a aktivit krajů a oblastních destinačních společností ke snížení dopadů pandemie Covid 19 na cestovní ruch.
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je porovnání přístupu Jihočeského a Moravskoslezského kraje a jejich oblastních destinačních společností vedoucí ke snížení dopadů pandemie Covid 19 na cestovní ruch. Porovnání je provedeno na základě analýzy sekundárních dat Českého statistického úřadu o návštěvnosti, šetření Jihočeské centrály cestovního ruchu a destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism. V příspěvku jsou prezentovány rozdílné přístupy vybraných krajů a destinačních společností, příklady uskutečněných aktivit a jejich vliv na návštěvnost v roce 2020. Výsledky srovnání mohou být využity kraji a destinačními společnostmi jako podklad pro tvorbu marketingových aktivit.
Název v anglickém jazyce
Comparison of the approach and activities of regions and regional destination companies to reduce the impact of the Covid 19 pandemic on tourism.
Popis výsledku anglicky
The aim of the paper is to compare the approach of the South Bohemian and Moravian-Silesian regions and their regional destination companies leading to a reduction in the impacts of the Covid 19 pandemic on tourism. The comparison is made on the basic of an analysis of secondary data from the Czech Statistical Office on attendance and research made by the South Bohemian Tourist Board and the Moravian-Silesian Tourism destination company. The paper presents diffeent approaches of selected regions and destination companies, examples of activities carried out and their impact on attendance in 2020. The results of the comparison can be used by regions and destination companies as a basic for creating marketing activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní vědecká konference – Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu
ISBN
9788075104618
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
23-31
Název nakladatele
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
Karviná
Datum konání akce
26. 5. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—