Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika znalostního transferu ve výzkumných organizacích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F23%3AA0001305" target="_blank" >RIV/47813059:19240/23:A0001305 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika znalostního transferu ve výzkumných organizacích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Role univerzity se neomezuje pouze na výuku a výzkum, ale zahrnuje tzv. třetí roli a další akademické poslání, a sice zapojit se do společnosti. Při řešení rostoucích společenských a ekonomických výzev čelí vědeckovýzkumné instituce rostoucí poptávce po propojení svých výzkumných a výukových znalostí souvisejícím právě s touto tzv. třetí rolí univerzit a tzv. misí. „Třetí mise“ není pouhou frází, ale má stále větší význam při vytváření vztahu mezi akademickým prostředím a komerční sférou ve svých různých podobách. Být součástí vize 2030 a dále podporovat znalostní ekonomiku vyžaduje větší důraz na vazby mezi univerzitami a průmyslovými odvětvími a produkty souvisejícími s jejich výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge Transfer Specifics in Research Organizations

  • Popis výsledku anglicky

    The role of the university is not limited to teaching and research, but includes a third role and another academic mission, namely to engage with society. In addressing the growing social and economic challenges, research institutions everywhere are facing a growing demand for the integration of their research and teaching expertise related to this so-called third role of universities and the so-called mission. The 'third mission' is not just a phrase but is increasingly important in shaping the relationship between academia and the commercial sphere in its various forms. Being part of Vision 2030 and beyond and supporting the knowledge economy requires a greater emphasis on the links between universities and industries and the products related to their research.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788076940345

  • Počet stran knihy

    134

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Kód UT WoS knihy