KAZUISTIKA - NÁSTROJ HODNOCENÍ ROZVOJE KRITICKÉHO MYŠLENÍ STUDENTŮ OŠETŘOVATELSTVÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000234" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000234 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KAZUISTIKA - NÁSTROJ HODNOCENÍ ROZVOJE KRITICKÉHO MYŠLENÍ STUDENTŮ OŠETŘOVATELSTVÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Myšlenkový algoritmus systémové teorie aplikované na praktický postup, který řeší určitýproblém s předem stanoveným cílem (očekávaným výsledkem) používá kvalifikovaná sestra při posuzování stavu klienta, plánování, realizaci a vyhodnocování účinnosti ošetřovatelské péče. Schopnost systémového přístupu a uplatňování odborných znalostí při řešení problémů představuje kritické myšlení, které patří mezi klíčové kompetence sestry. Kritickému myšlení, které je cílené, strategické, založené na důkazech a faktech je nutné se učit. Při studiu ošetřovatelství je tvorba individuálních kazuistik jedním ze způsobů jak zvyšovat úroveň dovednosti v oblasti kritického myšlení. V rámci řešeného projektu byl postup tvorby kazuistiky metodicky propracován a zaveden jakojeden z hodnotících nástrojů dosažené úrovně kritického myšlení studentů.
Název v anglickém jazyce
CASE REPORT - INSTRUMENT RATING develop critical thinking nursing students
Popis výsledku anglicky
The conceptual algorithm systems theory applied to a practical process that addresses určitýproblém with a predetermined target (the expected result) uses a qualified nurse in assessing the state of the client, planning, implementation and evaluation ofnursing care. The ability of the systems approach and application of expertise in problem solving is critical thinking, which is among the key competencies sisters. Critical thinking that is focused, strategic, based on evidence and facts, it is necessary to learn. When studying nursing is the creation of individual case reports one of the ways to increase the level of skills in critical thinking. Within the present project was how to make case study methodology elaborated and established as one of theevaluation tool to achieve the level of critical thinking of students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
FP - Ostatní lékařské obory
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí Modulární struktura ve studiu ošetřovatelství
ISBN
978-80-7248-883-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
130-147
Název nakladatele
Slezská univerzita
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Opava
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—