Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe aktivizačních vyučovacích metod v ošetřovatelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F07%3A00004173" target="_blank" >RIV/61989592:15110/07:00004173 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe aktivizačních vyučovacích metod v ošetřovatelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedním z kroků pro efektivní rozvíjení poznávací stránky osobnosti sestry je výběr vyučovacích metod. Na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsou při výuce vybraných témat multikulturního ošetřovatelství využívány některé metody podle programu RWCT (čtením a psaním ke kritickému myšlení). Autorky ji využívají jako jednu z možných variant k rozvíjení aktivního učení a samostatného myšlení studentů. Cílem příspěvku je představit metodu Pexeso v praxi výuky v oborech ošetřovatelství

  • Název v anglickém jazyce

    REFLECTION OF ACTIVATION LEARNING METHODS IN NURSING

  • Popis výsledku anglicky

    One of the steps of effective development of knowledge of nurses is the right choice of learning methods. At the Faculty of Medicine of Palacky University, Olomouc, methods according to the RWCT program (reading and writing to critical thinking) are usedwhile teaching selected topics of multicultural nursing. It is one of the possible variations of active learning and independent thinking. The goal of this presentation is to introduce the Pexeso method in practice

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Osetrovateľstvo - teória, výskum a vzdelávanie

  • ISBN

    978-80-88866-43-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    701

  • Strana od-do

    249-259

  • Název nakladatele

    Martin: JLF UK

  • Místo vydání

    Martin

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku