Marketingové aktivity organizací ve veřejném sektoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000237" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000237 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové aktivity organizací ve veřejném sektoru
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen do oblasti marketingu událostí. V úvodu jsou stručně popsány základní marketingové definice a krátce charakterizovány marketingové aktivity ve veřejném sektoru. Na příkladu dobré praxe jsou popsány hlavní charakteristiky marketingu událostí jakožto důležité části marketingových a manažerských aktivit. Dílčím cílem je krátká analýza Závěrečné zprávy z dotazníkového šetření ke Dni Sociálních služeb z roku 2011. Dalším cílem bude komparace návrhů z roku 2011 a jejich následná realizace naDni sociálních služeb v roce 2012.
Název v anglickém jazyce
Marketing activities of organizations in the public sector
Popis výsledku anglicky
This article is focused on the area of event marketing. The introduction shortly describes the basic marketing definitions, there are briefly characterized marketing activities in the public sector. The example of good practice describes the main characteristics of event marketing as an important part of marketing and management activities. The partial objective is a short analysis of the Final Report of the survey of the Day of Social Services in 2011 year. Another objective will be comparing of proposals from 2011 year and their subsequent implementation during the Day of Social Services in 2012.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
50-59
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—