Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové aktivity organizací ve veřejném sektoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000237" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové aktivity organizací ve veřejném sektoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen do oblasti marketingu událostí. V úvodu jsou stručně popsány základní marketingové definice a krátce charakterizovány marketingové aktivity ve veřejném sektoru. Na příkladu dobré praxe jsou popsány hlavní charakteristiky marketingu událostí jakožto důležité části marketingových a manažerských aktivit. Dílčím cílem je krátká analýza Závěrečné zprávy z dotazníkového šetření ke Dni Sociálních služeb z roku 2011. Dalším cílem bude komparace návrhů z roku 2011 a jejich následná realizace naDni sociálních služeb v roce 2012.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing activities of organizations in the public sector

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on the area of event marketing. The introduction shortly describes the basic marketing definitions, there are briefly characterized marketing activities in the public sector. The example of good practice describes the main characteristics of event marketing as an important part of marketing and management activities. The partial objective is a short analysis of the Final Report of the survey of the Day of Social Services in 2011 year. Another objective will be comparing of proposals from 2011 year and their subsequent implementation during the Day of Social Services in 2012.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    50-59

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus