Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunitní plánování sociálních služeb jako prostor pro marketing událostí na příkladu regionu Opavsko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000238" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000238 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm022013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm022013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunitní plánování sociálních služeb jako prostor pro marketing událostí na příkladu regionu Opavsko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje komunitní princip plánování jako vhodnou metodu pro rozvoj sociální oblasti ve vybraném městě. V úvodu stručně definuje základy komunitní práce v České republice a obecně oblast marketingu v sociálních službách. Příkladem dobré praxe amarketingu událostí je Den sociálních služeb v Opavě. Poznatky budou využity při výuce marketingu ve veřejné správě.

  • Název v anglickém jazyce

    Community planning as a platform for marketing events on the example of the Opava region

  • Popis výsledku anglicky

    The article introduces the community principle of planning as an appropriate method for the development of the social sphere in the town. The introduction briefly defines the basics of community work in the Czech Republic and the general area of marketing in social services. There is an example of good practice and event marketing - the Day of social services in Opava. The findings will be used in the teaching of marketing in public administration.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    78-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus