Komunitní plánování sociálních služeb jako prostor pro marketing událostí na příkladu regionu Opavsko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F13%3A%230000238" target="_blank" >RIV/47813059:19510/13:#0000238 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm022013.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm022013.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunitní plánování sociálních služeb jako prostor pro marketing událostí na příkladu regionu Opavsko
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje komunitní princip plánování jako vhodnou metodu pro rozvoj sociální oblasti ve vybraném městě. V úvodu stručně definuje základy komunitní práce v České republice a obecně oblast marketingu v sociálních službách. Příkladem dobré praxe amarketingu událostí je Den sociálních služeb v Opavě. Poznatky budou využity při výuce marketingu ve veřejné správě.
Název v anglickém jazyce
Community planning as a platform for marketing events on the example of the Opava region
Popis výsledku anglicky
The article introduces the community principle of planning as an appropriate method for the development of the social sphere in the town. The introduction briefly defines the basics of community work in the Czech Republic and the general area of marketing in social services. There is an example of good practice and event marketing - the Day of social services in Opava. The findings will be used in the teaching of marketing in public administration.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
78-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—