Marketing v sociálních službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA0800SD5" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A0800SD5 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing v sociálních službách
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je problematika využití marketingu a reklamy v sociálních službách. Společenské a legislativní změny vyžadují od organizací poskytujících sociální služby tržní fungování. To vede k širšímu využívání marketingového myšlení, metod a nástrojů v sociální oblasti a to zejména v souvislosti s přijetím nového Zákona o sociálních službách v lednu 2007.
Název v anglickém jazyce
Marketing in social services
Popis výsledku anglicky
Following article describes usage of marketing and advertising in social services. Social and legislative changes require from organizations that provide social services to function according to the marketing principles. This leads to broader spread of marketing thinking, using of marketing methods and tools in social sphere in connection with adoption of new Law on social services in January 2007.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník mezinárodní konference Zvyšování konkurenceschopnosti aneb Nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinárodních trhů
ISBN
978-80-248-1458-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-10
Název nakladatele
EF VŠB-TU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—