Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing v sociálních službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA0800SD5" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A0800SD5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing v sociálních službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je problematika využití marketingu a reklamy v sociálních službách. Společenské a legislativní změny vyžadují od organizací poskytujících sociální služby tržní fungování. To vede k širšímu využívání marketingového myšlení, metod a nástrojů v sociální oblasti a to zejména v souvislosti s přijetím nového Zákona o sociálních službách v lednu 2007.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing in social services

  • Popis výsledku anglicky

    Following article describes usage of marketing and advertising in social services. Social and legislative changes require from organizations that provide social services to function according to the marketing principles. This leads to broader spread of marketing thinking, using of marketing methods and tools in social sphere in connection with adoption of new Law on social services in January 2007.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník mezinárodní konference Zvyšování konkurenceschopnosti aneb Nové výzvy pro rozvoj regionů, států a mezinárodních trhů

  • ISBN

    978-80-248-1458-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    1-10

  • Název nakladatele

    EF VŠB-TU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku