Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000163" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/11959/pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak zvýšit u žáků zájem o technické a učební obory? – historická analogie
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá aktuální problematikou technického a učebního školství. Zvýšením popularity těchto oborů a tím, jak přimět žáky základních škol více studovat předmětné školy. Veškeré informace jsou konfrontovány v historických souvislostech.
Název v anglickém jazyce
How to increase pupils' interest about technical and apprenticeships? – historical analogy
Popis výsledku anglicky
The paper deals with current issues and technical education curriculum. By increasing the popularity of these disciplines and how to encourage elementary school pupils to study the schools in question. All information is confronted in a historical context.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
1805-9511
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
102-109
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—