Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000189" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.

  • Název v anglickém jazyce

    TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation

  • ISBN

    9788409147557

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1803-1808

  • Název nakladatele

    ICERI2019

  • Místo vydání

    Seville, SPAIN

  • Místo konání akce

    Seville, SPAIN

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku