TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000189" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000189 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.
Název v anglickém jazyce
TEAM WORK AS TARGETED SUPPORT OF INCLUSION IN EDUCATION
Popis výsledku anglicky
Cílem předloženého článku je informovat o realizaci a výsledcích projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (r.č. CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) garantovaném Slezskou univerzitou v Opavě, Fakultou veřejných politik. V projektu byly řešeny otázky související s podmínkami inkluzivního vzdělávání s důrazem na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, na spolupráci se zákonnými zástupci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků ohrožených předčasným odchodem ze vzdělávání a přímou podporu právě těmto žákům.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICERI 2019, 12th International Conference of Education, Research and Innovation
ISBN
9788409147557
ISSN
2340-1095
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1803-1808
Název nakladatele
ICERI2019
Místo vydání
Seville, SPAIN
Místo konání akce
Seville, SPAIN
Datum konání akce
1. 1. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—