MÉDIA U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F19%3AA0000190" target="_blank" >RIV/47813059:19510/19:A0000190 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm042019.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm042019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
MÉDIA U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou vlivu médií na děti předškolního věku. Je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části je uveden teoretický přehled pozitivních a negativních aspektů médií a jejich vlivu na děti předškolního věku. Druhá část je prezentací vybraných výsledků našeho výzkumu. Cílem příspěvku popsat pozitivní a negativní vlivy médií na děti předškolního věku.
Název v anglickém jazyce
MEDIA AND CHILDREN OF PRESCHOOL AGE
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of media influence on children of preschool age. It is divided into two main parts. The first part gives a theoretical overview of the positive and negative aspects of the media and their impact on children of preschool age. The second part is a presentation of selected results of our research. The aim of the article is to describe the positive and negative effects of media on preschool children.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media 4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—