Možnosti uplatňování marketingových nástrojů v činnosti MSP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F00%3A00000004" target="_blank" >RIV/47813059:19520/00:00000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti uplatňování marketingových nástrojů v činnosti MSP
Popis výsledku v původním jazyce
Správné využití nástrojů marketingového mixu je základem úspěchu podnikatelské činnosti nejen velkých, ale také malých a středních firem. Zejména v nich je pak třeba vztahovat produkt, distribuci, cenu, propagaci i servis k zákazníkovi. V produktové politice je třeba cíleně vybírat ty produkty, které zákazníci potřebují a v nichž je možno odlišit se od konkurence.Cena je zdrojem výnosů a tedy i zisku. Péče o distribuci je stejně důležitá, jako účinná propagace a dokonalý servis. Hlavní výhodou MSP je pak jejich pružnost a možnost zaměření se na specifický trh.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of the marketing instruments asserting in the activity of SMB
Popis výsledku anglicky
A correct use of tools of marketing mix is the base of success of business activities not only of large companies but also middle size and small firms. Especially in small businesses is necessary to link product, price, promotion and services with customers.The product policy has to be focused on the products that customers need and that have possibility differentiate from competition. The price of products is a source of revenues and of profits. The care of the distribution is for company the same important as an attention applied to another activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/VS96001" target="_blank" >VS96001: Výzkum podmínek rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Česká ekonomika 2000 očekávání - skutečnosti - perspektivy, 1. díl
ISBN
80-7248-059-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—