Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti uplatňování marketingových nástrojů v činnosti MSP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F00%3A00000004" target="_blank" >RIV/47813059:19520/00:00000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti uplatňování marketingových nástrojů v činnosti MSP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Správné využití nástrojů marketingového mixu je základem úspěchu podnikatelské činnosti nejen velkých, ale také malých a středních firem. Zejména v nich je pak třeba vztahovat produkt, distribuci, cenu, propagaci i servis k zákazníkovi. V produktové politice je třeba cíleně vybírat ty produkty, které zákazníci potřebují a v nichž je možno odlišit se od konkurence.Cena je zdrojem výnosů a tedy i zisku. Péče o distribuci je stejně důležitá, jako účinná propagace a dokonalý servis. Hlavní výhodou MSP je pak jejich pružnost a možnost zaměření se na specifický trh.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of the marketing instruments asserting in the activity of SMB

  • Popis výsledku anglicky

    A correct use of tools of marketing mix is the base of success of business activities not only of large companies but also middle size and small firms. Especially in small businesses is necessary to link product, price, promotion and services with customers.The product policy has to be focused on the products that customers need and that have possibility differentiate from competition. The price of products is a source of revenues and of profits. The care of the distribution is for company the same important as an attention applied to another activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VS96001" target="_blank" >VS96001: Výzkum podmínek rozvoje malého a středního podnikání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Česká ekonomika 2000 očekávání - skutečnosti - perspektivy, 1. díl

  • ISBN

    80-7248-059-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku