Reklamní tiskoviny jako forma komunikace se zákazníkem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F00%3A00000046" target="_blank" >RIV/47813059:19520/00:00000046 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklamní tiskoviny jako forma komunikace se zákazníkem
Popis výsledku v původním jazyce
Článek popisuje realizovaný výzkum efektivnosti komunikace se zákazníkem pomocí reklamních brožur, letáků, novin a dalších tiskovin, doručovaných do domácností pomocí poštovních zásilek.
Název v anglickém jazyce
Advertising printed matters as a form of communication with a customer
Popis výsledku anglicky
Article describes realizing efficiency research of communication with a customer by means of advertising book, leaflets, newspapers and other printed matters, delivered to household by means of post consignment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/VS96001" target="_blank" >VS96001: Výzkum podmínek rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Obchodník
ISSN
1210-6178
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2/2000
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—