Periodizace českého spotřebitelského trhu. 3. část. Listujeme v knize o vývoji maloobchodu 1918-2000
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000050" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000050 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Periodizace českého spotřebitelského trhu. 3. část. Listujeme v knize o vývoji maloobchodu 1918-2000
Popis výsledku v původním jazyce
Po roce 1989 začala transformace obchodu s CPE na podmínky tržní ekonomiky. Trh výrobce se změnil na trh spotřebitele. I přes řadu problémů se obchod stal nejdynamičtěji se vyvíjejícím odvětvím NH
Název v anglickém jazyce
Periods of Czech consumers s market. Browsing through the Book about the Development of Retailing 1918-2000
Popis výsledku anglicky
After the year 1989 started the process of the centrally planned economy transition into a market economy. Under the liberal environment the market of the producer has changed into a market of the consumer. Despite a number of problems and troubles tradehas belonged amongst the most dynamically developing sectors of the national economy.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Obchodník
ISSN
1210-6178
e-ISSN
—
Svazek periodika
2001
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
46
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—