Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000059" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu
Popis výsledku v původním jazyce
Český obchodní trh se globalizuje a internacionalizuje. Mezinárodní řetězce se silnými kapitálovými zdroji, propracovaným marketingovým know-how. získávají dominantní pozice, české podniky je ztrácejí. České firmy budou muset více než dříve myslet o efektivnějších způsobech své existence.
Název v anglickém jazyce
Coexistence of Various Trading Groups on the Czech Consumer Market
Popis výsledku anglicky
The Czech trading market has been undergoing the process of globalisation and internationalisation. The international business chains, which operate with sound capital resources, elaborated marketing and operational know-how force out the Czech trading companies to secondary positions. Under severe competition such companies will have to think over more effectively forms of their operations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie
ISBN
80-225-1476-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
201
Název nakladatele
Obchodní fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—