Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F01%3A00000059" target="_blank" >RIV/47813059:19520/01:00000059 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koexistence různých obchodních skupin na českém spotřebitelském trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Český obchodní trh se globalizuje a internacionalizuje. Mezinárodní řetězce se silnými kapitálovými zdroji, propracovaným marketingovým know-how. získávají dominantní pozice, české podniky je ztrácejí. České firmy budou muset více než dříve myslet o efektivnějších způsobech své existence.

  • Název v anglickém jazyce

    Coexistence of Various Trading Groups on the Czech Consumer Market

  • Popis výsledku anglicky

    The Czech trading market has been undergoing the process of globalisation and internationalisation. The international business chains, which operate with sound capital resources, elaborated marketing and operational know-how force out the Czech trading companies to secondary positions. Under severe competition such companies will have to think over more effectively forms of their operations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie

  • ISBN

    80-225-1476-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    201

  • Název nakladatele

    Obchodní fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku