Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F04%3A00000050" target="_blank" >RIV/47813059:19520/04:00000050 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Průzkum marketingové orientace malého a středního podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá výzkumem marketingové orientace MSP, jak jsou schopni v praxi uplatňovat nástroje marketingového mixu, a jak se marketingově orientují v konkurenčním prostředí. Porovnáním s výzkumem z r. 1998 jsme zjišťovali, zda jsou podniky lépe kvalifikovány. Stanovené hypotézy se potvrdily, podniky lépe, než v ro. 1998 chápou využívání jednotlivých nástrojů mixu a dovedou lépe znodnotit své slabostí i příležitosti, stejně tak svou sílu i ohrožení. Nicméně, tyto znalosti nejsou stále ještě pro skutečně konkurenční prostředí dostatečné.
Název v anglickém jazyce
Survey on marketing orientation of small and medium size enterprises
Popis výsledku anglicky
The objective of the research was to find out whether the SME are better able to asses their marketing qualification, to realize SWOT analyses and to use marketing tools as an competitive advantage. In coparison with the similar research realized in 1998, the qualification of SME has improved, but to complete successfully a suitable education could be recommended.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
In Sborník 1. mezinárodní konference
ISBN
80-7318-179-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
85-98
Název nakladatele
Zlín UTB
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
28. 4. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—