Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podnikatelská zodpovědnost ve vztahu k využívání podpor MSP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002263" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002263 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podnikatelská zodpovědnost ve vztahu k využívání podpor MSP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je prezentovat výsledky primárního výzkumu zaměřeného na posouzení společenské zodpovědnosti malých a středních podniků, poskytujících služby. A to, ve vztahu zhodnocení jejich zájmu o různé formy poskytovaných podpor podnikání MSP a o spolupráci s institucemi, které se podporou podnikání MSP zabývají. Primární marketingový výzkum byl realizován v roce 2012 katedrou marketingu OPF v Karviné.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate responsibility in relation to use of SME supports

  • Popis výsledku anglicky

    This article aims to present the results of primary research which was focused on small and medium-sized enterprises corporate social responsibility assessment. The small and medium companies were selected from the area of services. The corporate socialresponsibility was evaluated from the perspective of SMEs interest in various forms of support provided to SMEs and their cooperation with institutions that are responsible for support to SMEs. Marketing research was realized in 2012 by Department of Marketing, School of Business Administration in Karviná.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY - Dizajn

  • ISBN

    978-80-8105-554-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    398-416

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediální komunikace, Univerzita sv. Cyrila a Metoděje Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    4. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku