Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001722" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001722 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem článku je prezentovat výsledky primárního výzkumu zaměřeného na posouzení kvality podnikatelského prostředí obce a úrovně komunikace obce s organizacemi MSP se sídlem na jejich území. Výzkum byl realizován na přelomu roku 2011 a 2012 katedrou marketingu OPF v Karviné, jako součást řešení výzkumného úkolu: "Výzkum klíčových faktorů rozvoje MSP v turbulentním a rychle se měnícím tržním prostředí", projektu: CZ.1.07/2.3.00/20.0016. Použité metody v článku jsou induktivní metoda, teoretická rozprava kroli obce při vytváření podnikatelského prostředí, vycházející z marketingu obce a deskriptivní primární výzkum s analýzou zjištěných údajů. Závěry šetření lze shrnout do poznání, že vytváření kvalitního podnikatelského prostředí, pozitivně ovlivňujícírozvoj MSP, se lépe daří spíše v menších obcích než v těch velkých (nad 6 tis. obyvatel).

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Corporate Environment of a Municipality in view of SME

  • Popis výsledku anglicky

    This article shall present outputs of a primary research aimed on analysis of corporate environment quality and standards of communication between municipality and resident Small and Medium Enterprises (SME). The research was realised by Marketing Department of the Silesian University in Opava at the turn of 2011 a 2012 as a part of a research project "Research of key factors of SME development within turbulent and fast changing market environment" (project: CZ.1.07/2.3.00/20.0016). An inductive approach, theoretical discourse on role of a municipality in creation of a corporate environment that is based on Marketing of Municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results were used in the article. Results of the research point out that creation and generation of a quality corporate environment that has a positive effect on SME may be done in an easier way in small municipalities rather than in bigger ones (over six thousand inhabitants).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Cíleným výzkumem v oblasti malého a středního podnikání k dosažení konkurenceschopné znalostní ekonomiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XV. MEZINÁRODNÍ KOLOKVIUM O REGIONÁLNÍCH VĚDÁCH

  • ISBN

    978-80-210-5875-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    342-352

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Valtice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku