Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001722" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001722 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení podnikatelského prostředí obce z pohledu podniků MSP
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je prezentovat výsledky primárního výzkumu zaměřeného na posouzení kvality podnikatelského prostředí obce a úrovně komunikace obce s organizacemi MSP se sídlem na jejich území. Výzkum byl realizován na přelomu roku 2011 a 2012 katedrou marketingu OPF v Karviné, jako součást řešení výzkumného úkolu: "Výzkum klíčových faktorů rozvoje MSP v turbulentním a rychle se měnícím tržním prostředí", projektu: CZ.1.07/2.3.00/20.0016. Použité metody v článku jsou induktivní metoda, teoretická rozprava kroli obce při vytváření podnikatelského prostředí, vycházející z marketingu obce a deskriptivní primární výzkum s analýzou zjištěných údajů. Závěry šetření lze shrnout do poznání, že vytváření kvalitního podnikatelského prostředí, pozitivně ovlivňujícírozvoj MSP, se lépe daří spíše v menších obcích než v těch velkých (nad 6 tis. obyvatel).
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Corporate Environment of a Municipality in view of SME
Popis výsledku anglicky
This article shall present outputs of a primary research aimed on analysis of corporate environment quality and standards of communication between municipality and resident Small and Medium Enterprises (SME). The research was realised by Marketing Department of the Silesian University in Opava at the turn of 2011 a 2012 as a part of a research project "Research of key factors of SME development within turbulent and fast changing market environment" (project: CZ.1.07/2.3.00/20.0016). An inductive approach, theoretical discourse on role of a municipality in creation of a corporate environment that is based on Marketing of Municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results were used in the article. Results of the research point out that creation and generation of a quality corporate environment that has a positive effect on SME may be done in an easier way in small municipalities rather than in bigger ones (over six thousand inhabitants).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0016" target="_blank" >EE2.3.20.0016: Cíleným výzkumem v oblasti malého a středního podnikání k dosažení konkurenceschopné znalostní ekonomiky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XV. MEZINÁRODNÍ KOLOKVIUM O REGIONÁLNÍCH VĚDÁCH
ISBN
978-80-210-5875-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
342-352
Název nakladatele
Masarykova univerzita Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Valtice
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—