The Corporate Environment of Municipalities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002587" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Corporate Environment of Municipalities
Popis výsledku v původním jazyce
This article presents outputs of a primary research aimed on the analysis of the corporate environment quality and standards of communication between the municipality and resident small and medium enterprises (SME). An inductive approach, theoretical discourse on the role of the municipality in creation of corporate environment that is based on marketing of municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results was used in the article. Municipalities were divided into two basic categories according to the number of inhabitants (up to 6 thousand inhabitants and over 6 thousand inhabitants) for the marketing research purposes.
Název v anglickém jazyce
The Corporate Environment of Municipalities
Popis výsledku anglicky
This article presents outputs of a primary research aimed on the analysis of the corporate environment quality and standards of communication between the municipality and resident small and medium enterprises (SME). An inductive approach, theoretical discourse on the role of the municipality in creation of corporate environment that is based on marketing of municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results was used in the article. Municipalities were divided into two basic categories according to the number of inhabitants (up to 6 thousand inhabitants and over 6 thousand inhabitants) for the marketing research purposes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XVII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
ISBN
978-80-210-6840-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
447-453
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Hustopeče
Datum konání akce
18. 6. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—