Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Corporate Environment of Municipalities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002587" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-57</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Corporate Environment of Municipalities

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents outputs of a primary research aimed on the analysis of the corporate environment quality and standards of communication between the municipality and resident small and medium enterprises (SME). An inductive approach, theoretical discourse on the role of the municipality in creation of corporate environment that is based on marketing of municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results was used in the article. Municipalities were divided into two basic categories according to the number of inhabitants (up to 6 thousand inhabitants and over 6 thousand inhabitants) for the marketing research purposes.

  • Název v anglickém jazyce

    The Corporate Environment of Municipalities

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents outputs of a primary research aimed on the analysis of the corporate environment quality and standards of communication between the municipality and resident small and medium enterprises (SME). An inductive approach, theoretical discourse on the role of the municipality in creation of corporate environment that is based on marketing of municipalities and descriptive primary research with analysis of obtained results was used in the article. Municipalities were divided into two basic categories according to the number of inhabitants (up to 6 thousand inhabitants and over 6 thousand inhabitants) for the marketing research purposes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XVII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách

  • ISBN

    978-80-210-6840-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    447-453

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Hustopeče

  • Datum konání akce

    18. 6. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku