Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnoty v české kultuře a národní identita v českém prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000199" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000199 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Values in Czech Culture and National Identity in the Czech Environment

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The content of the paper is oriented on values in Czech culture and national identity in the Czech environment with the emphasis on the outcomes of the students' questionnaire. The first part of the paper begins with the definition of values according toHofstede. According to him, the following aspects will be studied in relation to the above mentioned topic of the paper: uncertainty avoidance, power distance, individualism/collectivism, masculinity/feminity, time orientation, symbols, heroes and image, rituals and values.

  • Název v anglickém jazyce

    Values in Czech Culture and National Identity in the Czech Environment

  • Popis výsledku anglicky

    The content of the paper is oriented on values in Czech culture and national identity in the Czech environment with the emphasis on the outcomes of the students' questionnaire. The first part of the paper begins with the definition of values according toHofstede. According to him, the following aspects will be studied in relation to the above mentioned topic of the paper: uncertainty avoidance, power distance, individualism/collectivism, masculinity/feminity, time orientation, symbols, heroes and image, rituals and values.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Imact of Social Responsibility on Business World

  • ISBN

    978-975-8100-78-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Canakkale Onsekiz Mart University, Turkey

  • Místo vydání

    Canakkale, Turkey

  • Místo konání akce

    Canakkale, Turkey

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku