Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000213" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000213 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of consumer rights in context of bussines strategy

  • Popis výsledku anglicky

    Consumer rights protection is an inseparable part of every government policy. Rights of consumers and their perception by consumers are important factors, which influence particular participants of market relations, their purchase and sale behaviour. This is based on the fact that customer is the most important element having the greatest impact on the risk in business process . The level of consumer rights perception changes naturally together with experience, age and education. The same change is cosequently apparent in purchase preference of population. The mohgraphy is concentrate on analysis of perception consumer rights of particular group of consumer, Generation Y.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7248-503-1

  • Počet stran knihy

    133

  • Název nakladatele

    Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

  • Místo vydání

    Karviná

  • Kód UT WoS knihy