Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000213" target="_blank" >RIV/47813059:19520/08:#0000213 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.
Název v anglickém jazyce
Perception of consumer rights in context of bussines strategy
Popis výsledku anglicky
Consumer rights protection is an inseparable part of every government policy. Rights of consumers and their perception by consumers are important factors, which influence particular participants of market relations, their purchase and sale behaviour. This is based on the fact that customer is the most important element having the greatest impact on the risk in business process . The level of consumer rights perception changes naturally together with experience, age and education. The same change is cosequently apparent in purchase preference of population. The mohgraphy is concentrate on analysis of perception consumer rights of particular group of consumer, Generation Y.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7248-503-1
Počet stran knihy
133
Název nakladatele
Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Místo vydání
Karviná
Kód UT WoS knihy
—