Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F09%3A%230000382" target="_blank" >RIV/47813059:19520/09:#0000382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.

  • Název v anglickém jazyce

    Sensation of marketing communication of students and empolyers the Silesian university Opava

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents only the part of the findings which were found out in terms of the development project in the year 2008 "The reduction of the Silesian university weaknesses impact and the reinforcement of the strenghts in the area of the Silesian university organizational structure and marketing". To meet the second part of this development project (The formation of new marketing strategy of the Silesian university Opava), the questioning took place among the potential customers of the university(it means the students of the secondary schools). The main task of this project part was the graphic manual creation of the Silesian university in Opava and its sections. This article deals only with the results of marketing research which was aimed at the present students and employees of the Silesian university Opava.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus