Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F09%3A%230000382" target="_blank" >RIV/47813059:19520/09:#0000382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání marketingové komunikace Slezské univerzity Opava jejími studenty a zaměstnanci
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". Ke splnění zadání druhé části projektu (Vytvoření nové marketingové strategie Slezské univerzity v Opavě) bylo zrealizováno dále i dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky školy (studenty středních škol). Hlavním výstupem této části projektu bylo vytvoření grafického manuálu SU Opava ajejich součástí. V tomto příspěvku jsme se zaměřili pouze na analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty a zaměstnance SU Opava.
Název v anglickém jazyce
Sensation of marketing communication of students and empolyers the Silesian university Opava
Popis výsledku anglicky
This article presents only the part of the findings which were found out in terms of the development project in the year 2008 "The reduction of the Silesian university weaknesses impact and the reinforcement of the strenghts in the area of the Silesian university organizational structure and marketing". To meet the second part of this development project (The formation of new marketing strategy of the Silesian university Opava), the questioning took place among the potential customers of the university(it means the students of the secondary schools). The main task of this project part was the graphic manual creation of the Silesian university in Opava and its sections. This article deals only with the results of marketing research which was aimed at the present students and employees of the Silesian university Opava.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—