Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001819" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001819 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.

  • Název v anglickém jazyce

    THE ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION OF UNIVERSITIES WITH RESPECT TO WINNING NEW CUSTOMERS

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the evaluation of the suitability of individual communication tools and new trends in marketing communication strategy of universities. The target group of the communication strategy in this case is potential students of SU Opava that offers variety of study opportunities at the School of Business Administration in Karvina, Faculty of Philosophy and Science in Opava, Mathematical Institute in Opava, Educational Centre in Krnov and since 2008 also at the newly established Faculty of Public Policy in Opava. The evaluation of the monitored effects used the data from the marketing research realized within the framework of the development project for 2008 The Reduction in the Impact of Weaknesses of the Silesian University and Enhancement of Strengths in the Area of the Organizational Structure of SU and Marketing". The basic information for recommendations for changes in the current marketing communication of SU Opava was acquired by questionnaire method among high s

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    E & M EKONOMIE A MANAGEMENT

  • ISSN

    1212-3609

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    100-116

  • Kód UT WoS článku

    000296315100009

  • EID výsledku v databázi Scopus