Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001819" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001819 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty marketingové komunikace vysoké školy vzhledem k získání nových zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení rozvojového projektu pro rok 2008 "Zmírnění dopadu slabých stránek Slezské univerzity a posílení silných stránek v oblasti organizační struktury SU a marketingu". V této části představujeme analýzu výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na stávající studenty Slezské univerzity v Opavě. Vlastním cílem marketingového výzkumu, bylo získání atuálních poznatků, na základě kterých by Slezská univerzita v Opavě zefektivnila stávající komunikaci se studentya vytvořila podmínky pro vznik loajálního vztahu studentů ke škole, tak aby pokračovali v navazujících formách studia a to jak v magisterských, tak i doktorských.
Název v anglickém jazyce
THE ASPECTS OF MARKETING COMMUNICATION OF UNIVERSITIES WITH RESPECT TO WINNING NEW CUSTOMERS
Popis výsledku anglicky
The article focuses on the evaluation of the suitability of individual communication tools and new trends in marketing communication strategy of universities. The target group of the communication strategy in this case is potential students of SU Opava that offers variety of study opportunities at the School of Business Administration in Karvina, Faculty of Philosophy and Science in Opava, Mathematical Institute in Opava, Educational Centre in Krnov and since 2008 also at the newly established Faculty of Public Policy in Opava. The evaluation of the monitored effects used the data from the marketing research realized within the framework of the development project for 2008 The Reduction in the Impact of Weaknesses of the Silesian University and Enhancement of Strengths in the Area of the Organizational Structure of SU and Marketing". The basic information for recommendations for changes in the current marketing communication of SU Opava was acquired by questionnaire method among high s
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
E & M EKONOMIE A MANAGEMENT
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
100-116
Kód UT WoS článku
000296315100009
EID výsledku v databázi Scopus
—