Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DOPADY CRM NA FIRMU V PROCESU GLOBÁLNÍ EKONOMICKÉ KRIZE ? JEHO VLIV NA SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F10%3A%230001666" target="_blank" >RIV/47813059:19520/10:#0001666 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DOPADY CRM NA FIRMU V PROCESU GLOBÁLNÍ EKONOMICKÉ KRIZE ? JEHO VLIV NA SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKŮ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Globální ekonomická krize a vysoce konkurenční tržní prostředí kladou vysoké nároky na flexibilitu firem a na jejich schopnost udržet si a rozvíjet stávající klientskou základnu. Odvětví cestovního ruchu a hotelnictví se vlivem hospodářské recese dostávádo vážné krize. Ochlazení cestovního ruchu a rostoucí konkurence v hoteliérství se podepsaly na příjmech a vytíženosti českých hotelů a bude pokračovat i po odeznění hospodářské krize. CRM řešení napomáhají společnostem vylepšovat vztahy se zákazníky.

  • Název v anglickém jazyce

    IMPACT OF CRM ON THE COMPANY IN THE PROCESS OF GLOBAL ECONOMIC CRISIS-ITS EFFECT ON CUSTOMER SATISFACTION

  • Popis výsledku anglicky

    The global economic crisis and the highly competitive market environment impose high requirements on the flexibility of companies and their capability to maintain and develop their existing clientele base. The sector of tourism and hotel industry has been falling into serious crisis due to economic recession. Cooling off of the tourist industry and rising competition in the hotel industry have influenced revenues and occupancy of Czech hotels and this trend will also continue after the economic crisis abating. CRM solutions help companies to improve relationships to customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1459-482

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    25

  • Strana od-do

    459-482

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus