Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001488" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001488 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předložená stať analyzuje postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění Balintovských skupin při sebekoučování. Úvod popisuje proces sebekoučování v pomáhající oblasti ovlivněný modelem interaktivního chování koučovaného klienta. Adekvátnost použitého modelu je závislá na úrovni komunikačních dovedností, kterými je pro sebekoučování koučovaný klient vybaven. První část statě vyjasňuje klíčové funkce Balintovských skupin při sebekoučování jako jednu z foremskupinové pomoci při řešení komunikačních problémů v interpersonálních vztazích. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných adolescentů a mladých dospělých v Balintovských skupinách z hlediska pohlaví, věkové kategorie a oborové specializace. Třetí část statě tvoří kvantitativní analýza postojů zjištěných obsahovou analýzou z osobních myšlenkových map koučovaných respondentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Opinions of the adolescents and young adults of the school of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presented analyzes the opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the utilization of Balint groups in self-coaching. The introduction describes process self-coaching in helping area effected model interactive behaviour coaching client. Adequacy using model depend on levels of communication skills, which is coaching client for self-coaching equipment. The first part of the paper clarifies the key functions of Balint groups as one of the forms of group assistance in the resolution of communication problems in interpersonal relations. The second part of the paper characterizes a sample of coached students in Balint groups from the perspective of sex, age category and professional specialization. The third part of the paper consists of a quantitative analysis of opinions acquired by content analysis from personal mind maps of coached informants.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Etyczne konteksty komunikowania spolecznego a bezpieczeństwo personalne i zbiorowe

  • ISBN

    978-83-7611-957-1

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    59-82

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Adam Marszalek

  • Místo vydání

    Toruň

  • Kód UT WoS kapitoly