Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001488" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001488 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění klíčových funkcí Balintovských skupin při sebekoučování
Popis výsledku v původním jazyce
Předložená stať analyzuje postoje adolescentů a mladých dospělých z OP fakulty Slezské univerzity v Karviné k uplatnění Balintovských skupin při sebekoučování. Úvod popisuje proces sebekoučování v pomáhající oblasti ovlivněný modelem interaktivního chování koučovaného klienta. Adekvátnost použitého modelu je závislá na úrovni komunikačních dovedností, kterými je pro sebekoučování koučovaný klient vybaven. První část statě vyjasňuje klíčové funkce Balintovských skupin při sebekoučování jako jednu z foremskupinové pomoci při řešení komunikačních problémů v interpersonálních vztazích. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných adolescentů a mladých dospělých v Balintovských skupinách z hlediska pohlaví, věkové kategorie a oborové specializace. Třetí část statě tvoří kvantitativní analýza postojů zjištěných obsahovou analýzou z osobních myšlenkových map koučovaných respondentů.
Název v anglickém jazyce
Opinions of the adolescents and young adults of the school of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching
Popis výsledku anglicky
The paper presented analyzes the opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the utilization of Balint groups in self-coaching. The introduction describes process self-coaching in helping area effected model interactive behaviour coaching client. Adequacy using model depend on levels of communication skills, which is coaching client for self-coaching equipment. The first part of the paper clarifies the key functions of Balint groups as one of the forms of group assistance in the resolution of communication problems in interpersonal relations. The second part of the paper characterizes a sample of coached students in Balint groups from the perspective of sex, age category and professional specialization. The third part of the paper consists of a quantitative analysis of opinions acquired by content analysis from personal mind maps of coached informants.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Etyczne konteksty komunikowania spolecznego a bezpieczeństwo personalne i zbiorowe
ISBN
978-83-7611-957-1
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
59-82
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Adam Marszalek
Místo vydání
Toruň
Kód UT WoS kapitoly
—