Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001500" target="_blank" >RIV/47813059:19520/11:#0001500 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presented analyzes the opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the utilization of Balint groups in self-coaching. The introduction describes Balint groups as one of the forms ofgroup assistance in the resolution of communication problems in interpersonal relations. The first part of the paper clarifies the key functions of Balint groups in self-coaching. The second part of the paper characterizes a sample of coached students in Balint groups from the perspective of sex, age category and professional specialization. The third part of the paper consists of a quantitative analysis of opinions acquired by content analysis from personal mind maps of coached students. The final part of the paper confirms the significance of the creation of mind maps for the formation of realistic ideas by the coached students regarding the application of Balint groups as group assistance in the resolution of communication problems

  • Název v anglickém jazyce

    Opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the application of the key functions of Balint groups in self-coaching

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presented analyzes the opinions of the students of the School of Business Administration of the Silesian University in Karvina on the utilization of Balint groups in self-coaching. The introduction describes Balint groups as one of the forms ofgroup assistance in the resolution of communication problems in interpersonal relations. The first part of the paper clarifies the key functions of Balint groups in self-coaching. The second part of the paper characterizes a sample of coached students in Balint groups from the perspective of sex, age category and professional specialization. The third part of the paper consists of a quantitative analysis of opinions acquired by content analysis from personal mind maps of coached students. The final part of the paper confirms the significance of the creation of mind maps for the formation of realistic ideas by the coached students regarding the application of Balint groups as group assistance in the resolution of communication problems

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    179-192

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus