Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F10%3A%230000490" target="_blank" >RIV/47813059:19520/10:#0000490 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať pojednává o aspektech týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map (mind mapping). Úvod statě prezentuje cíl Sociologie, kterým byla reflexe sociologických vědomostí studentů a rozvoj jejich sociální kompetence. První část statěrámuje koncept "Mapa sociologického myšlení" v týmovém koučování studentů z hlediska vizualizace. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných studentských týmů. Třetí část statě reflektuje a interpretuje empirická data z myšlenkových mapkoučovaných studentských týmů. Závěr statě potvrzuje význam myšlenkových map jako vizuálních pomůcek pro týmové koučování studentů v Sociologii.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of team coaching students in Sociology help mind maps

  • Popis výsledku anglicky

    This essay deals with mind maps as a tool for the team coaching of students on Sociology courses. The essay's introduction presents the objective of Sociology, which is the reflection of students' sociological knowledge and the development of their social competence. The first part of the essay frames the concept of the "Map of Sociological Thinking" from the point of view of visualisation. The second part of the essay characterizes the sample of coached student teams. The third part of the essay interprets and reflects empirical data from the coached student teams' mind maps. The essay's conclusion confirms the significance of mind maps as visual aids for the team coaching of students.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Zarzadzanie i komunikacja spoleczna w edukacji. Kontekst, struktura, środowisko.

  • ISBN

    978-83-7611-753-9

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    267

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Adam Marszałek

  • Místo vydání

    Toruň

  • Kód UT WoS kapitoly