Aspekty týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F10%3A%230000490" target="_blank" >RIV/47813059:19520/10:#0000490 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map
Popis výsledku v původním jazyce
Stať pojednává o aspektech týmového koučování studentů v Sociologii pomocí myšlenkových map (mind mapping). Úvod statě prezentuje cíl Sociologie, kterým byla reflexe sociologických vědomostí studentů a rozvoj jejich sociální kompetence. První část statěrámuje koncept "Mapa sociologického myšlení" v týmovém koučování studentů z hlediska vizualizace. Druhá část statě charakterizuje výběrový soubor koučovaných studentských týmů. Třetí část statě reflektuje a interpretuje empirická data z myšlenkových mapkoučovaných studentských týmů. Závěr statě potvrzuje význam myšlenkových map jako vizuálních pomůcek pro týmové koučování studentů v Sociologii.
Název v anglickém jazyce
Aspects of team coaching students in Sociology help mind maps
Popis výsledku anglicky
This essay deals with mind maps as a tool for the team coaching of students on Sociology courses. The essay's introduction presents the objective of Sociology, which is the reflection of students' sociological knowledge and the development of their social competence. The first part of the essay frames the concept of the "Map of Sociological Thinking" from the point of view of visualisation. The second part of the essay characterizes the sample of coached student teams. The third part of the essay interprets and reflects empirical data from the coached student teams' mind maps. The essay's conclusion confirms the significance of mind maps as visual aids for the team coaching of students.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Zarzadzanie i komunikacja spoleczna w edukacji. Kontekst, struktura, środowisko.
ISBN
978-83-7611-753-9
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
—
Počet stran knihy
267
Název nakladatele
Wydawnictwo Adam Marszałek
Místo vydání
Toruň
Kód UT WoS kapitoly
—