Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001982" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001982 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem příspěvku je představit vyřizování reklamací jako součást zákaznického servisu, který je v praxi podporován implementací moderních informačních technologií. Mezi softwarové vybavení podporující v současné době poskytování služeb zákaznického servisu patří z pohledu logistiky také CRM.
Název v anglickém jazyce
CLAIMS PROCESSING AS A ELEMENT IN CRM AS A LOGISTIC TECHNOLOGY
Popis výsledku anglicky
The paper is to present complaints handling as part of customer service that is supported by practical implementation of modern information technology. The software supporting facilities currently providing services include customer service in terms of logistics also CRM.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Logistika v teorii a praxi IV.
ISBN
978-80-7454-145-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
163-172
Název nakladatele
FLKŘ, Ústav logistiky, OHK Uherské Hradiště
Místo vydání
Uherské Hradiště
Místo konání akce
Uherské Hradiště
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—