Význam strategického marketingového řízení v podnicích .
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002257" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002257 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam strategického marketingového řízení v podnicích .
Popis výsledku v původním jazyce
V článku jsou uvedeny dílčí výstupy ze sekundárního a primárního výzkumu, prováděného v rámci projektu katedry marketingu SU OPF, zaměřeného na malé a střední podnikání. Výzkum byl zaměřen na posouzení tvorby a významu marketingových strategií v podnikovém řízení ve vybraných malých a středních podnicích pro získání konkurenční výhody na relevantních trzích Ukazuje se, že nestačí jen vytvořit odpovídající strategii, ale podstatná je její implementace do praktické firemní činnosti a především její průběžná aktualizace.
Název v anglickém jazyce
The importance of strategic marketing management in companies for increase in theirs competitivenes
Popis výsledku anglicky
In this article are introduce the results of secondary and primary research, performed in project of marketing department SU OPF. The research is aimed for small and middle enterprise . The research consider creation and importance of marketing strategies in small and middle companies for gaining of competitive advantage .There is analysis of using of marketing strategy for gain an advantages of competition. The current information-oriented times are more and more governed by competitive battles while the ability to hold onto a market position based merely on a material offer is not certain.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XVI.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
ISBN
978-80-210-6257-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
579-587
Název nakladatele
Neuvedeno
Místo vydání
MU ESF Brno
Místo konání akce
Valtice
Datum konání akce
19. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—