TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002268" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002268 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje problematice cestovního ruchu se zaměřením na nové trendy z pohledu hotelového marketingu. Cestování se stalo neodmyslitelnou součástí našeho života. Na cestovní ruch mají vliv jak změny ve společnosti, tak i změny ekonomické i životního stylu. Mění se zvyky, požadavky i složení hostů. Dochází také ke změnám nároků hostů. Ke slovu se dostává zážitek, dobrodružství, adrenalin nebo zdravý životní styl. Hotelový marketing musí na tyto trendy reagovat. Proto je cílem hotelového marketingu vytvořit takovou atraktivní nabídku produktu cestovního ruchu pro zákazníky, která se těmto změnám dokáže přizpůsobit. V tomto příspěvku jsou shrnuty základní trendy, které ovlivní cestovní ruch v Evropě i ve světě z pohledu hotelového marketingu.
Název v anglickém jazyce
NEW TRENDS OF TOURISM AND HOTEL MARKETING
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of tourism with a focus on new trends in terms of hotel marketing. Travelling has become an inseparable part of our lives. Tourism affects how changes in society and changes in economic and lifestyle. Changing habits, requirements and structure of guests. Also changes the guests' demands. The word is getting experience, adventure, adrenalin and a healthy lifestyle. Hotel marketing must react to these trends. Therefore, the aim is to create a hotel marketing offer attractive tourism products for customers who are able to adapt to these changes. This paper summarizes the key trends that will affect tourism in Europe and the world from the viewpoint of hotel marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013.
ISBN
978-80-87952-00-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
392-399
Název nakladatele
MAGNANIMITAS
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
9. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—