Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002268" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002268 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    TRENDY V CESTOVNÍM RUCHU A HOTELOVÝ MARKETING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice cestovního ruchu se zaměřením na nové trendy z pohledu hotelového marketingu. Cestování se stalo neodmyslitelnou součástí našeho života. Na cestovní ruch mají vliv jak změny ve společnosti, tak i změny ekonomické i životního stylu. Mění se zvyky, požadavky i složení hostů. Dochází také ke změnám nároků hostů. Ke slovu se dostává zážitek, dobrodružství, adrenalin nebo zdravý životní styl. Hotelový marketing musí na tyto trendy reagovat. Proto je cílem hotelového marketingu vytvořit takovou atraktivní nabídku produktu cestovního ruchu pro zákazníky, která se těmto změnám dokáže přizpůsobit. V tomto příspěvku jsou shrnuty základní trendy, které ovlivní cestovní ruch v Evropě i ve světě z pohledu hotelového marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    NEW TRENDS OF TOURISM AND HOTEL MARKETING

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of tourism with a focus on new trends in terms of hotel marketing. Travelling has become an inseparable part of our lives. Tourism affects how changes in society and changes in economic and lifestyle. Changing habits, requirements and structure of guests. Also changes the guests' demands. The word is getting experience, adventure, adrenalin and a healthy lifestyle. Hotel marketing must react to these trends. Therefore, the aim is to create a hotel marketing offer attractive tourism products for customers who are able to adapt to these changes. This paper summarizes the key trends that will affect tourism in Europe and the world from the viewpoint of hotel marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013.

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    392-399

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku